Für wen?
- Mit Babys arbeiten
- Arbeit mit Kindern
- Rad s logopedom
- Arbeit mit Erwachsenen
- Arbeiten im Meer
- Organisation von Alexander-Technikkursen
Rad s logopedom
U A.T. STUDIJU rad logopeda usko je vezan s djecom rane i predškolske dobi te s djecom školske dobi. Rad se temelji na kreativnim tehnikama terapeutske igre kako bi se dijete prije svega ojačalo u socioemocionalnom području. Iskustvom logopeda u Alexander tehnici dijete se gleda u cjelini kroz holistički pristup.
Logoped je stručnjak koji se bavi prevencijom, otkrivanjem, dijagnosticiranjem i tretmanom poremećaja humane komunikacije (CPLOL, Europsko udruženje logopeda).
Logoped se bavi komunikacijom, jezikom, govorom, glasom tj. teškoćama u navedenim područjima. Kod predškolske djece najčešće se radi o artikulacijskim teškoćama (poremećaj izgovora), jezične teškoće (teškoće u razumijevanju i/ili produkciji jezika), mucanju, brzopletosti ili komunikacijskim teškoćama (poremećaj socijalne komunikacije ili poremećaji iz spektra autizma). Kod djece školske dobi uz sve navedeno, mogu se javiti i teškoće čitanja i pisanja (disleksija i disgrafija).
Komunikacija je temelj usvajanja jezika i razvoja govora jer se jezik uči u komunikaciji. Nakon što dijete usvoji kako porukom utjecati na pažnju druge osobe, nastat će značajni napredak u razvoju jezično – govornih sposobnosti. Komunikacijski i jezični razvoj najintenzivniji su u prve tri godine života. Poticanjem komunikacije od rođenja, potičemo jezično – govorni razvoj.
U stručnoj literaturi razlikujemo predjezično i jezično razdoblje. Predjezično razdoblje odnosi se na period od rođenja do pojave prve riječi sa značenjem, a jezično razdoblje od prve riječi sa značenjem do automatizacije govora ( oko 10.g.).
Ukoliko roditelj primijeti odstupanje u djetetovom jezično – govornom razvoju, potrebno je reagirati te se obratiti logopedu kako bi se ustanovilo postoji li kašnjenje ili je jezično – govorni razvoj u skladu s dobi.
Logoped je stručnjak koji se bavi prevencijom, otkrivanjem, dijagnosticiranjem i tretmanom poremećaja humane komunikacije (CPLOL, Europsko udruženje logopeda).
Logoped se bavi komunikacijom, jezikom, govorom, glasom tj. teškoćama u navedenim područjima. Kod predškolske djece najčešće se radi o artikulacijskim teškoćama (poremećaj izgovora), jezične teškoće (teškoće u razumijevanju i/ili produkciji jezika), mucanju, brzopletosti ili komunikacijskim teškoćama (poremećaj socijalne komunikacije ili poremećaji iz spektra autizma). Kod djece školske dobi uz sve navedeno, mogu se javiti i teškoće čitanja i pisanja (disleksija i disgrafija).
Komunikacija je temelj usvajanja jezika i razvoja govora jer se jezik uči u komunikaciji. Nakon što dijete usvoji kako porukom utjecati na pažnju druge osobe, nastat će značajni napredak u razvoju jezično – govornih sposobnosti. Komunikacijski i jezični razvoj najintenzivniji su u prve tri godine života. Poticanjem komunikacije od rođenja, potičemo jezično – govorni razvoj.
U stručnoj literaturi razlikujemo predjezično i jezično razdoblje. Predjezično razdoblje odnosi se na period od rođenja do pojave prve riječi sa značenjem, a jezično razdoblje od prve riječi sa značenjem do automatizacije govora ( oko 10.g.).
Ukoliko roditelj primijeti odstupanje u djetetovom jezično – govornom razvoju, potrebno je reagirati te se obratiti logopedu kako bi se ustanovilo postoji li kašnjenje ili je jezično – govorni razvoj u skladu s dobi.